Per Decret d’alcaldia 2022/0331 de 23 de març de 2022, es va aprovar el Pla de Mesures Antifrau de l’Ajuntament d’Alcalalí. Entre les mesures aprovades hi ha la de: Creació a la pàgina web d’un procediment per a la denúncia d’irregularitats a la pàgina web de l’Ajuntament. A l’efecte de donar compliment a la mesura adoptada es crea l’esmentat:
BÚSTIA DE DENÚNCIES.
Si voleu posar en coneixement fets que puguin ser constitutius de frau o irregularitat en relació amb projectes o operacions finançats amb càrrec a fons procedents de la Unió Europea, podeu utilitzar els canals habilitats a aquest efecte
Contingut bústia de denúncies:
1. Identificació de la persona que remet la informació
1.1. NIF/NIE
1.2. Nom
1.3. Primer Cognom.
1.4. Segon Cognom
2. Informació a títol personal o en representació d’una empresa o entitat
2.1. CIF de l’empresa que representa
2.2. Raó social de l’empresa que representa
3 Indiqueu la manera com voleu comunicar-vos
3.1. Correu electrònic
3.2. Correu postal
3.3. Adreça
4. Ha treballador a l’entitat a què es refereixen els fets? Sí/No
5. Identificació de la persona o entitat que hagi comès el frau o irregularitat
5.1. Persona física/Jurídica
5.2. Cognoms i nom o raó social
5.3. Càrrec que ostenta a l’empresa o entitat afectada
5.4. NIF
6.1. Coneix vostè el fons de la UE implicat en la irregularitat o si aquesta afecta el Mecanisme de Recuperació i Resiliència? Sí/NO
6.2. Comentaris
7. Indiqueu si heu tramès la informació a un altre òrgan o entitat: Si/NO
Informació sobre protecció de dades:
1. La denúncia serà tinguda en compte i els seran comunicats els resultats de les gestions realitzades. 2. S’ha de respectar la confidencialitat i la protecció de dades personals. 3. No patiran cap represàlia, ni seran sancionats en el cas que es tracti de funcionaris públic